Mislina01 Kızlar bebegim 2 aylık çok iştahsız 1 2 cekip bırakıyor emmiyor sürekli emzik istiyor emzigi de cok iştahlı emiyor napıcam ben normalmi böyle olması 😔
Nlgn Mislina01 benim bebegim 3 aylik oda simdi oyle yapıyor emzik istiyor alıştılar galiba vermemeye çalışıyorum artık ağladıkça veriyorum birde uyuyacagi zaman veriyorum dalınca cekiyorum
Zeyno111 Mislina01 Emzik doygunluk hissi veriyor olabilir meme reddinin sebebi diye belirtiyorlar herkeste olmasa da riski varmış bende gece uykusuna geçerken sadece veriyorum normalde baş parmağını emiyor ama red olacak diye emziği vermedim bence emzik istedikçe memenizi teklif edin temas edin ısrar etmeyin unutacaktır inşallah
Eslem_Somuncu Mislina01 2 ay asisini oldu mu. Benimki asodan sonra ankattigin gibi oldu 4ayina 12 gun kaldi hala ayni ve kilo alamiyor 12 saat yemeden bile durdu bir iki kere. Neler yapmadimki yaptirmadigim test kalmadi b12 ve kansizlik cikti ilaca basladik
Ezen Canım 2 aylıkken benim oğlumda öyleydi bende zorla sağıp kaşık kaşık veriyordum onun keyfini beklersem 🙄 biraz zor oluhordu ama idare edersin
210796 Bir ara bizde de öyle az yeme oldu geçtisonra şimdi yine öyle az az yiyor.ama acıkırlarsa yerler.doydukları için yemiyorlardur
Eslem_Somuncu Emzikle alakasi yok bebegik emzik sevmiyor emmez pek. Benide emmiyor sagip biberonla besliyorim o halde bile reddediyor istahsizlik ana nedeni baska birsey degil. İlk.iki ay beni yicek nerdeyse versem derdim o kadar istahliydiki
Eslem_Somuncu Mislina01 benimkide biberonla besleniyor ve istemiyor öguruyor atak matak iside degil bu 2 aya yakindir atak gecmez mi
Eslem_Somuncu Mislina01 malesef 4bucum saattir aç veriyorum ve oguruyor dort gozle bekliyorum gecmesini bende