Bebiskoluanne04 10 günlük bebeğim üç gündür gözlemliyorum ki uykuya dalarken ve uyurken inliyor . Yani gazımı var solunum sıkıntısımı var merak ettim perşembe gitcem doktora ama içim içimi yiyor. Bi bilgisi olan var mı acaba .
umutnih Bebiskoluanne04 inleme derken böyle kendi kendine mırıldanma gibi mi? benim bebeğim de doğduğundan beri öyle uyuyordu hatta emerken yorulunca falan da öyle yapıyordu, şimdi 2 aylık azaldı baya mırıldanmaları. normal olduğunu söylemişti doktor
Gizmokzilla Bebiskoluanne04 benim bebeğim de çok inliyordu doğduğunda doktorumuz normal demişti şuan 21 aylık maşallah 😅🥲