buket006 ben direk zeytinyağını verme taraftarı değilim açıkcası bizler bile zorla içeriz o minicik içi yanar bence siz dediğim gibi yapın madem doktorunuz da önermiş sütünüzü sağın 1 çay kaşığı sabah akşam düzenli verin biogaia da bağırsak düzenleyici probiyotik zaten çok iyi bu şekilde yaptırırsınız birde pozisyon çok önemli ben bacaklarımı açıp arasına alıyordum bebeğimi ayakları karnıma değecek şekilde hafiften kasıklarına doğru da ittiriyordum karnını saat yönünde ovalayarak buda hem gaz hem kaka çıkışını çok kolaylaştırıyor inşallah sizde de işe yarar benim bebeğimde aynıydı atlattık çok şükür sizde atlacaksınız bu şekilde ona yardımcı olun devamlı ovalayın bacakları ittirin yapacaktır sabredin düzelecek 🥰