Arkadaşlar doğum sonrası “dequervain tenosinovit” denilen rahatsızlığı yaşayan oldu mu hiç acaba ? Bebeğim 2 aylık ve doğum yaptığım günden beri bilek ağrısı yaşıyorum. Öyle ki hareketlerimi bile kısıtlıyor. O elimde ağır bişey kaldıramıyorum,sabah uyandığım zaten kitlenmiş gibi oluyor ama gün içerisinde açılıyor hareketle. Tabi ağrısı ve kısıtlaması tüm gün sürüyor :( doktor elini dinlendireceksin ,bileklik takacaksın dedi ama çok zor tabi gün içinde bebekle :( . Yaşayan varsa nasıl atlattınız yardımcı olabilir misiniz?