Busraakk Merhaba kızımın yüzü hep kızardı devlet hastanesinden ravdevu aldım ama birkaç gün sonra, sizce neyden kaynaklanmış olabilir beklemeden gitmem gerekir mi ? resimag.com/p1/eb78069c6e7.jpeg resimag.com/p1/eb78069c6e7.jpeg
Prensesannesiyim Busraakk merhaba, aynı şekilde yüzü böyle olan arkadaşımın bebeği vardı yumurta alerjisi çıkmıştı oda sadece anne sütü veriyordu ama annenin yediği yumurta süte geçip alerji yapmış. Muhtemelen bebeğinizin alerjisi olan bişey var siz bilemediğiniz için yiyorsunuz o bulunursa düzelir inşallah korkmayın🙏
fidangul Busraakk elerjik reaksiyon vermiş birseye karşı duyarlılığı var sanırım vucudunda da var mi acaba öpmekten mikrop ta kapmış olabilir
Busraakk Daha 1 buçuk aylık sadece anne sütü alıyor şuan hep vardı sivilce tarzında ama azdı. Hemşire normal demişti oyuzden doktora gitmedim ama gün geçtikçe çoğalıyor malesef ya. Gizgiiiz GizemDmlSak
Safakkinayer Busraakk benim bir bilgim yok fakat acaba süt ve süt ürünlerine alerjisi olabilir mi ? Hani öyle bir şey duydum da bilemiyorum bu şekilde kızarıklık yapar mı ? Bir arastirin isterseniz
GizemDmlSak Alerjiye benziyor benin kizimda atopik dermatit(egzama) var ayni degil bisey yedirdinizmi yada sadece emiyosa siz farkli bisey yedinizmi
Buciii Atopik dermatit gibi Kızımın yüzüde kırkı çıkınca böyle olmuştu. Cok sıcak tutma birde ılık duş tavsiye etmisti doktorumuz. Krem olarakta biodermanin yüz kremini kullandık. Oldukca yağlı ve oldukca çabuk toparlayan bir kremdi. Kizimin cildi cok kuruydu bu arada. Suan 6 yasinda ve hala kuru😊
GizemDmlSak Busraakk yani benimki boyle sivilcemsi degil kizimda ama bi sut ve protein diyeti uygulayin bakalim gecicekmi 2 hafta kadar sut urunu et urunu vu yumurta iceren biseyler yemiceksiniz sonra yavas yavas baslicaksiniz gecerse 2 haftada atipik dermatit diyolar buna benimkinin sadece protein alerjisi var kan testinde bisey cikmadi en son yumurta ve et urunlerini kestim 1 haftadir inanilmaz azaldi kalmadi gibi bisey
Mihraninannesi Busraakk merhaba benim bebegimin yüzü de böyle olmustu 1 aylikken sonra gecti vucudundaki toksikleri atiyo olabilir
Zeynebsmom Busraakk ya aynı benim kızım gibi aynısı oldu 1-2 aylıkken sarı iltihap bile aktı hemen bepanthen sensiderm ve bacoderm turuncu olandan aldırın günde 3 kez ikisinden de sürün benim kızımda da olduğu için dayanamadım görünce nasıl ferahlıycak bikaç günde farkedicek sık sık yıkayın kurulayın ve dediğimi yapın hemen şimdi alın imkanınız varsa
Zeynebsmom Busraakk ben size söyleyeyim diyete vs gerek yok bence birebir hiç farksız böyleydi diyet falan yapmadım kremleri sürdüm yıkadım sık sık öyle geçti ama cildi müsait isilik ve egzamaya devamlı bakım istiyor..
Zeynebsmom Busraakk hatta en başta anne sütünden hormonlar geçiyor bişey olmaz diye bişey vermedi çok arttık durmadı bu hale gelince bunları verdi sürdük 1 haftada kayboldu
Yagmurcoglu Busraakk benim kızımda da aynısı var. 22 günlük. Yüzünü Hergün yıkıyorum. nemlendirici sürüyorum. Birde yumurta ve süt ürünlerini kesip deneyeceğim birde. Dr normal demişti.