Aselmina411 Bunlar ne sizce? Yarın doktora gitcez ama illa böyle birsey yaşayan vardır diye sormak istedim.
ygtirmk Aselmina411 daha dün basimiza geldi hemen çocuk acile götürdüm alerji dendi ben olduğu an resmini çekip duş aldırıp hametan sürdük hastaheye gidene kadar cogunlikla sonmisru ama yine de vardı doktor alerji dedi damla verdi hemen geçti şükür
Trilece @Aselmina411 merhaba naptınız acaba ne dedi doktorlar benimde bebeğimin vucudunda aynı boule şeyler çıktı
Aselmina411 Trilece uyuz veya alerji olabilir dedi ama net Bi teşhis koymak gerekirse uyuz gibi dedi. Bi losyon ve damla verdi şimdilik kullanıyoruz çarşamba kontrol var
Aselmina411 Trilece ama sanırım alerji bayramda çok fazla çikolata ve şeker tüketti şimdi seker yiyince kasiyo