Arkadaşlar bebeğim 6.5 aylık tadımları bitirdik karışık mamalara kahvaltılara geçtik ama yumurta tadımda sorun olmadığı halde mama şeklinde lor labne ile falan karıştırıp verdiğimde iki kere çok kustu. Galiba midesi biraz yumurtaya karşı hassas doktor ısrar etme 8-9 aya kadar bekle o zaman tekrar dene dedi alerji çıkmadı sonuç olarak. Peki bu aya kadar kahvaltılarda yumurtası tarifleriniz neler? Lor labne avokado muz bunları veriyorum ama hep aynı şey oluyor yumurta ile değişik tarifler yapabilirim ama böyle tıkandım her gün aynı şeyi vermek istemiyorum, tarif önerilerinizi bekliyorum 😊