Nlgn 5,5 aylıkken. Dişi çıktı vermeye başladım. İlk havuç kabak patates verdik suda haşladım cezvede, suyuyla ezdim. Az az verdim 3 gün. Sonra muz denedim sevmedi 😂 bal kabağı verdim. Bugün taze fasulye vardı buzlukta ondan verdim sulu sulu. Öyle püre gibi vermedim. Bi de içine sebze meyve konan filelerden aldım. Elmayı muzu onla verdim. Ne zamandır yoğurt mayalamaya çalışıyorum tutturamadım 😅 tencereye yapıyorum normalde. Ama bardağa kavanoza beceremedim. Sonunda dün becerdim ama bu sefer de bekledi o verme dedi annem 🙄