aysenurshn ahhh siz yazınca o günler geldi aklıma . Maalesef gazlı bebeğe ne yapsak fayda etmiyor sadece biraz rahatlama oluyor ama mutlaka ağlaması devam ediyor . Bizim 4. Ayda baya azaldı 5 de bitti sabredin yani . Ben sürekli rezene demledim kendim içtim bebeğime vermedim . Ve sürekli yediklerinize dikkat etmelisiniz . Süt yapsın diye ye diyenlere aldırmayın. Gaz yapacak her şeyi kesin çok fayda görürsünüz. Benim bebeğimde yoğurt mercimek tarhana nohut fasulye çikolata portakal limon acı baharatlı yemekler yeşillikler hep gaz yaptı yemeği kestiğimde düzeliyordu geç farkettim sizde deneyin bir kaç gün belki faydası olur . Sütünüz kesilmesin diye de et tavuk vs tüketin çoğunlukla