Hazal-askin Memnunun hiç ara kanama vs yapmadı bende baya koruyuculuğu yüksek ekstra bir korunmada yapmıyorum o yuzden prospektüsünde içtiğiniz an koruma baslar, ekstra korunmaya gerek yoktur falan yazıyor.
Ama ben lohusa kanaması dışında regl daha henüz hiç olmadım 12-18 ay olmamak dogumdan sonra normal diyorlar 🤷♀️