Ambrossia kes5_ ayy tam post atıcaktım sonunda regl oldum darısı bekleyenlerin başına diye 😂😂 9,5 ay sonunda oldum şükür 🥲
Selinnnnn1 kes5_ ilk bebeğimde tam 1 sene sonra oldum 2. Bebegin 4 aylık hala olmadım 2 seneye kadar normal diyolar olmaması. Emziriyorum
kes5_ Emziriyorum ama sezeryan yada normal doğum değişiyor mu onu merak ettim ilk normal doğumdu 1sene olmamıştım bu sezeryan benim