kbrakrdag gncglozclk Öncelikle Allah analı babalı büyütsün, deneyeceğim bu tavsiyeleri çok teşekkür ederim
evremoz kbrakrdag bebeğimde sarılık vardi o sebeple aç kalmaması lzm diye mama verdik. Süt olmasa da gelsin diye uyanık oldukça emziriyordum
bahardg Benimde sezeryan bi haftaya yakın gelmedi sıcak duş süt attırıgı çay aldım eczaneden rezene filan içtim ve sürekli elektrikli pompa işe sağdım geldi ama hala çok değil mama takviyesiyle idare ediyoruz 2 buçuk aylık oldu bu şekilde
kbrakrdag bahardg Allah analı babalı büyütsün, hayırlısı olsun kafama çok taktım büyük ihtimalle sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil artık
edaisikkaya kbrakrdag bebeğinle çıplak ten tene temasta bulunup emzir ardından sıcak su torbasıyla ısıt ve her memeyi 10-15 dk sağ gelecektir emin ol
bahardg @“kbrakrdag” amin çok takma sen bol su sıcak içecekler rezene karışım iç bol bol sonra göğsüne sıcak havlu koy sürekli ütüde ısıt koy