yirmiikikasim23 biricigimasyam ben almistim tartildim al liste dedi gonderdi 😀once dahiliyeye muayene. oluyorsunuz kan aliyolar sonra yonlendiriyor
hunilimomm biricigimasyam evet ben gittim iki defa önce dahiliye gidip diyetisyene gidicem diyip tahlil veriyorsunuz bizim burda randevu ile çalışıyor ordan diyetisyene gidip randevu alıyorsun tartiyor emzirirsen ona göre değilsen ona göre liste veriyor
sezer2022 biricigimasyam evet (direk gidilmiyor) beni dahiliye yönlendirdi,, diyet listesi falan verdi 1 ay sonra kontrol
sek_kahve biricigimasyam dahiliyeye gidiyorsunuz o yönlendiriyor. Ben prediyabet ve insülin direnci tanısı aldığım için yönlendirildim
aybukelii Ben özel diyetisyene gidiyorum oda aynı seyi yapıyor tartiyor al liste diyip eve gonderiyor . Başka ne yapılması gerekki normali bu zaten tartıp ona göre yol izlemek 🤞
yirmiikikasim23 aybukelii ozelle devlet bir olurmu hic 😀 ozel her zaman ulasabiliyosun her hafta farkli bir liste veriyor makineleri gelismis yag su oranini ogreniyorsun vsvs
annediyebiri sek_kahve merhaba geçmiş olsun üstünden zaman geçmiş şimdi nasılsınız acaba hba1c değeriniz kaçtı
aybukelii yirmiikikasim23 ya hayır gerçekten aynı her ikiside hem her hafta degistirmiyor listeyi 2 yada 3 haftaya bir daha doğrusu sizin ilerlemenize gore diyelim . Hem degistirdigindede bir fark goremiyorsunuz . Nerdeyse aynı liste eklediği +1 yada eksiktmiş oluyor fark yok bence
Begonvil__ biricigimasyam hamileyken gebelik şekerinden dolayı diyetisyene gitmiştim. Dahiliye doktoru ya da endokrinoloji uzmanı yönlendiriyor benim öyle olmuştu
yirmiikikasim23 aybukelii belki gittiginiz diyetisyenle alakalidir cunku ben 3 ayri ozel bi tanede devlet diyetisyeniyle calistim ordan tecrube ettim az cok
aleksandralarossa biricigimasyam ay en birinci kankim devlet hastanesinde diyetisyen. Ama direkt randevu alınmıyor doktor yönlendirmesiyle alıyormus danışan
Aslicamm biricigimasyam ilçe sağlık müdürlüklerinde de var İstanbul’daysaniz sağlık ocağına gidip diyetisyene gitmek istiyorum derseniz yönlendirir başka bi ildeyseniz de direkt gidebilirsiniz
ugrakyagiz hunilimomm bende evde tam diyet yapicam diyorum sonra daha çok yiyesim geliyor emziren anneyim
sek_kahve annediyebiri 5.9du benim değerim. Tekrar dahiliyeye gitmedim ama gitmem gerekiyor. Açlık tokluk şekerimi ölçüyorum şu sıralar. Tokluğum iyi ama açlığım olması gereken değerlerde değil.