mkeskintprk 5 aylık olduk, ve dişleri aşırı derecede kaşınıyor tetagil kullanıyoruz ama anlamadım pek fayda etmiyor gibi bebeğim aşırı sinirli,huysuz. Neler önerirsiniz başka ?
mervenaz mkeskintprk sağlık ocağının verdiği jel işe yaramıştı bizde mavi bişydi ya adını unuttum ama bulunca kesin yazarım canım
askbebegimmbenim mkeskintprk bizde 5 aylık olduk.kafayi yemek üzereyim artık. Okadar huysuz oldu ki. Diş etlerini bı aparat var masaj yapar gibi kaşıyorum damagini. Diş kaşıyıcılari dolaba koyup eline veriyorum 24 saat oynuyorum onunla hiç bir şekilde mutlu değil. Salya ve eller ağızda. Saçlarını yoluyor sürekli kulağını cekistiriyor sizin bebiste de varmı bu hareketler acaba yoksa benimkinin kulak ağrısı mi var anlayamıyorum napacagimi şaşırdım artık Allah kolaylık versin bize
mkeskintprk askbebegimmbenim kulaklarını çekiştirme yapmıyor ama eli hep ağızında , tam kaşıyamadığı için deliriyor çığlık atıyor😅