Merhaba tecrübeli anneler oğlum 31 aylik 2 aydir tuvaletini öğretmeye çalışıyorum kısmen çişini öğrettim tabiki kaçırmalar oluyor ama yeni diye çok önemsemiyorum fakat kakasini her yolu denedim oyunlar konuşmalar kaka kitapları asla yapmıyor hep altina yapıyor, artık sinirlerim gerilmeye başladı kızmaya başlıyorum bu defa üzülüyorum geceleri önceden ıslatmiyordu simdi 2 3 kez kaldırıyorum yine de ıslatıyor mecburen disarda takıyorum külot bez aldim, bu bez degil Külot yine de söylemen lazım diyorum disarda söylüyor çişini ama kakasini hep altina yapıyor o da bende irrite olduk çocuk doktoru normal 5 yasina kadar cis de kaka da yapsa bizim icin sorun yok dedi geceleri hastaydı usutmesin diye takıyorum bu ara geceyi de cikarcam sizce ben ne yapmalıyım yavaştan mi almayalim uzun oldu hakkınızı helal edin