Kızlar bebegim 8 aylık bugun mama sandalyesini kemerinden kurtulup düştü cok korktum yüz üstü düstü ama görünürde bisey yok kusma ates gözlerde kayma falan yok acaba hastaneye götürsem mi cok tedirginim içim hic rahat değil dunden otururken kafası arkaya gelecek sekilde dusmus ama huzursuz degildi sorun etmemistim bugünde böyle dusunce cok kötü oldum😢