afyon033 ben bir doğum belirtisi göremedim canım
Doğuma az kalmış bebeğin alta baskı yapması çok normal
Nişanın gelirse,onunla birlikte sancıların gelirse güzel bir duş alıp hastaneye gidebilirsin
Sancılarınız olursa sıklığını kaç Dk geldiğini de takip edin düzenli sancılar ise doğum başlamış demektir 🩷