tazemomyy bebegim 4 aylik sicak havalarda atlet ustune uzun kollu giydiriyorum. Bacaklari ve ayaklari tek kat oluyor. Ruzgar varsa ya da hava serinse icine kisa kollu ustune uzun kollu havanin sicakligina gore hirka veya baharlik bir mont giydiriyorum. Bacaklari yine tek kat ayaklarina bazen penye patik giydiriyorum aksamlari. Evde hava sicaksa tek kat kisa kollu giydiriyorum. Serinse atlet ustune uzun kollu. Uyurken zaten uyku tulumu kullaniyorum icine tek zibinla yatiriyorum.