bebek34 Kızlar bebeğimin gözleri arada şaşı oluyo neden acaba normalmi düzelirmi sizce ayakta tuttugum zaman kucakta yani dik tuttugumda falan hep şaşı yapiypr kendini normalmidir sizce sonra düzelir mi