Koyulur canım bir şey de olmaz benim annem aldığı peket sütü açtıktan sonra mesela 3 gün içinde bitmeyince buzluğa atar bozulmasın diye lazım olunca eritir çözdürür kullanır sütçümüz sağdığı inek sütünü havaların aşırı sıcak olduğu zaman buzluğa koyar bize öyle getirir burası kesilmesin diye