Doğum yapalı 25 gün oldu dikişlerim alındı şişliğim indi şükür ama bir iki gündür dikkatimi çekti . Çatlaklarım kaşınmaya başladı karnım az şiş gibi bebeğimi kucağıma alıp oturduğum da karnımda baskı oluyo ağırlık rahatsız ediyor . Sezaryendan sonra böyle şeyler yaşayan şeyler var mı aramızda yardımcı olur musunuz ?