aselmomm1 0-36 ay bebeği olup annenin tam zamanlı özel sektörde çalışması gerekiyormuş. Ve bakacak kişi dışarıdan birisi olması lazımmış. Yani anneanne babaanne teyze hala olamıyor. Zaten 325 euro da Türk lirasında 11 bin küsür yapıyor. Zaten gelecek bakıcı o paraya bakmayacak + güven meselesi de cabası parayı duyan her psikopat bakıcı olacak. O kadar haber var bebeği ağlıyor diye döven öldüren. Parası onların olsun asla güvenemem bi başkasına. Keşke anneanne babaanneye verseler de herkes rahat rahat gözü kapalı bırakabilse. Gereksiz olmuş biraz bana göre. Tabiki düşünenler olabilir