Ayseguloprl Bazı zamanlarda çok güzel iştahlı olurken bu son zamanlarda formül mama ve süt dışında birşey kesinlikle yediremiyorum bu süreci yaşayan anneler neler yaptınız ?
zeysen Ayseguloprl Sabretmek 😅 Bebeğim 15 aylık hep böyle dediğiniz gibi. Bekliyorum sabırla bazen cinnet geçirsemde bekliyorum delirtmeden düzelecek umuduyla 🤦🏻♀️😅
DuruAselEmr Ayseguloprl benimki de 11 aylık çok güzel yerdi birkaç ay önce şimdi her yemek saati ağzını kilitliyor sadece anne sütüyle yaşıyor inşallah diş kaynaklıdır tekrar eski haline döner diyorum😪
Ayseguloprl zeysen ya inanın psikolojik olarak ben çöktüm artık o yesin kilosu iyi Gitsin diye diye 40 kiloya düştüm artık
Ayseguloprl DuruAselEmr ya ben kendimi çökmekti hissediyorum bu durumda iyi bir anne değilim diye kendimi yedim kaç gündür
zeysen Ayseguloprl malesef aynı bende 60 kiloydum bi kaç ayda 53 oldum peşinde koşmaktan yesin diye.1 haftadır telefondan kendi videolarına bakırarak yemek yediriyorum baya iyi yiyor yapmam dediğim şeydi hadi hayırlısı 🤦🏻♀️