MeetJoeBlack Yasemin158 son dozları birlikte yaptırdık , ekstra bir yan etkisi olmadı. Bacak ağrısı ve huzursuzluk oldu , önceki dozlarda da olmuştu zaten.
Tunaveannesi16 Yasemin158 2 dozunuda beraber yaptırdık hiçbir sorun yaşamadık hiçbir yan etkisi olmadı
adendr Yasemin158 2 dozları birlikte yaptırdık hiç yan etkisi olmadı ateşte yapmadı, mayısta son dozları var bakalım nasıl geçecek 😅
cnnkr 5 ve 7. ayda ikiside beraber yapıldı yan etki görmedik ama aşıdan önce doktorum calpol verdi hastanede ondan etki görmemiş olabiliriz. Onun harici evde hiç bir sıkıntı yaşamadık
Cancan26 Yasemin158 Son dozunu 2 ay önce yaptırdım. Ateş huzursuzluk ağrı çokça oldu bizde. 3 gün sürdü. Başka tip aşılar bu kadar ateş yapmıyodu normalde. Son doz aşısı en çok yapan oldu
Cancan26 Yasemin158 Doktorumuzun önersine göre yaptırdım ben. İlki 3. Ay ikinci 5. Ay son hatırlatma dozu da 13. Ayda olduk. Bexsero ve nimenrix birlikte uygulandı hepsinde
EbruBoluKaya 5.ayımızda geçen hafta ilk doz olarak ikisini birlikte yaptırdık calpol verdiğim halde ilk gecemiz epey ateşli geçti doktorumuz bexsero yapar demişti zaten 7.ayda 2.dozları yaptıracağız
Abaegrk Yasemin158 ateş falan hiç olmadı ama ağrısı oldu belliydi bacağına dokununca çok ağlıyordu ve ilk gecesinde biraz huysuzlandi o kadar