Neslisahkaplan canjm benim kızım da gazlı hala da öyle. Maalesef bu gaz sorunu püf diye hemen bitmiyor ama sab simplex kullanabilirsin ben hala kullanıyorum kızım 5 aylık . Baya rahatlattı. Bir de maalesef her bebek bir olmuyor. Biz deneye deneye bulduk gaz damlasını. Bir de biogaiya alacaksan da eczacı demişti bize bir hafta on gün beklediginde sabırlı olduğunda ise yariyormus ben aldım iki gün falan kullandım ama dayanamadım kıyamadım çocuğuma. O yüzden veremedim eğer sen sabirliyum diyorsan al. Bizi sab simplex baya rahatlattı onu verdikten sonra bacaklarına ayaklarına masaj yapınca hafiften gaz çıkarmalar başladı. Ondan önce sadece kakasını yaparken çıkardığı neyse oydu ama sab simplexle kizim gazjni çıkarır oldu. Ay reklam yaapr gibi oldum bir de hayat hikayesi yazdım ama kusura bakmayın 🙈🤗