kader_78 Merhaba doğum yaptınız mı bilmiyorum fakat ben şehir hastanesinde doğum yaptım 16 saatlik sancı sonunda ama şöyle durum ki ben artık 42+5 olmuştum 1 cm açıklık vardı oğlum bi türlü gelmedi mecbur suni sancıyı bekledik sancılı bağırmadan kendi içimde yaşadım ebeler gece gündüz nöbet değişimi yapıyorlar çok iyi bebelere denk geldim Allah razı olsun doğumu mu gerçekleştiren ebe Berna Aşır Dı Allah bin kere razı olsun çok ilgiliydi doğum esnasında evet geliyo son ıkınış ben tamam dediğimde ıkınmayı bırakıp derin nefes al gibi konuşmaları oldu bebeğinin kordonunu kesmek ister misin diye sordu telefonum yanımdaydı yanındaki asistanı resimler çekti hemen yanımda bebek beşiği vardı orada oğlumun göbek bağını falan halletti bilekliğini takarken benim ve eşimin ismini sordu teyit amaçlı sonra bebek odasına götürücem aşıları bakımları yapılıcak sen servise çıktığın zaman gelicek yanına dedi asistanı götürdü dikiş esnasında acıyı hissetmemem için sürekli sorular sordu konuştu yanındaki asistanı da çok iyiydi çok yoruldun bi su iç dedi kafamı kaldırıp su verdi doktor telefonumun yanımda olduğunu bildiği için dedi ki eşine haberi ver birde çorba alsın kapıda beklesin buradan yemek yemeden çıkamazsın dedi tabi hemen haberi falan verdim o esnada dikiş atılıyor biz eşimle sohbete daldık baya doktor diyor tabi işini buldu bizi bıraktı hemen falan gırgır şamata sonra kaynanam yemeğimi getirdi normal üstümü giydim yemeğimi yedim tansiyonum ölçülü servise çıkarıldım o esnada oğlum geldi gerekli bilgilendirmeleri yaptılar 2 saatte bi emzir emmezse veya bişey olursa haber verin gibi 2 3 saat sonra kanama kontrolüne geldiler ertesi gün taburcu olmadan 1 2 saat önce yine geldiler doktorum muayene olmadan çıkartmam demişti yani ben çok memnun kaldım doğum odaları tek kişilik direk sancı çektiğiniz yerde doğum yapıyorsunuz ayrı çatala çıkma gibi durum yok nst sürekli takılı oluyor ani bir ses değişiminde hemen müdahaleye geliyorlar benim uzun sürdüğü için nst kontrolüne sürekli geldiler fakat alttan için 3 4 sefer ancak muayene ettiler kısacası ben memnunsan 2. Olursa yine şehir hastanesinde istiyorum