Doğum yardımı diye bir para ilk çocuk için 300 ikinci için 400 üçüncü ve daha sonrakiler için 600. Çocuğunuzun kimliği ile birlikte en yakın aile ve sosyal politikalar bakanlığına gidip başvuruyorsunuz 1.5-2 ay sonra PTTden kimliğiniz ile birlikte çekiyorsunuz