Merhabalar. Bebeğiniz 2,350 gram almış ve bu ayda 783 gram almış oluyo. Bu gayet iyi bir yükseliş, kesinlikle mama takviyesi yapmadan önce başka bir doktora daha danışmanızı tavsiye ediyorum, gereksiz mama kullanımı hem bebeğinizin anne sütü içme hem de sizin süt üretme miktarınızı azaltacaktır ki bu da kesinlikle kötü bir durum, mamalar acil durumlar için faydalı bir kurtarıcı olsalar dahi gereksiz kullanımı konusunda tedbirli olmalı ve doktorların dediklerini uygulamadan önce gerçekten gerekli mi diye detaylıca araştırmalıyız zira yanılabiliyorlar.