bedzey Merhabalar 2,5 aylık bir kızım var 2.haftasından beri kolik ve gaz şikayeti ile uğraşıyorum ne yemek yiyebiliyorum ne tuvalete gidebiliyorum toplasan günde 5 saat zor uyuyorum gündüz yarım saatte bir uyanıyor dinlenemiyorum hiç kolik nedeniyle hastaneye gittik aç dediler biberon verince de şimdi de memeyi reddetmeye başladı o kadar bunaldım ki benzer durumda yaşayan var mı bu süreçler nasıl geçecek desteklerinizi bekliyorum
alexab bedzey laktoz sıkıntısı olabilir, doktora sorun. Kakası çok gürültülü ve mukuslu mu? Sıvı mı çok ishal gibi mi
GezginPaNDa bedzey ilk 4 ay gaz sancısı ile geçti. Hamile kaldığım kilonun altına düştüm çünkü yemek yiyecek fırsat olmuyordu
Umaymira 6.aysan sonra bıçak gibi kesilecekk, Ama ah o 6 ay nasıl da zor ama 9. Aydan bildiriyorum çok keyifli,insan her anına doyamıyor ❤️ ,
Sehercomak1301 Seni o kadar iyi anlıyorum ki oğlumda 4 ay koliği çektik o 4 ay geçmicek gibiydi durmadan ağlayan bi bebek ne yemek yiyebiliyorsun tuvalete gidemiyorsun ben eşim işten dönene kadar aç durardım oğlum durmadığı için dışarı çıkamazdık oğlum ağladıkça bende ağlardım kendimi yetersiz güçsüz hissederdim ama günlerde geçti sadece sabır bi süre sonra gaz sorunu bıçak gibi kesilecek
bedzey Sehercomak1301 o kadar ağlıyorum ki sütümün kesilmemesi bile mucize kolik geçince uyku muyku düzene girer mi acaba
mommy1989 Sehercomak1301 inanın aynı durumdayım 2 aylığız 20.günğnden beri hiç dinmeyen bir ağlaması var ne yapsam mutlu olmuyor gece uykusunda sorun yok sabahları da yarım saat mutlu neşeli ama gün içinde ve akşam üzeri hep ağlamaklı çok yoruldum çok üzgünüm aynı zamanda doğum yaptığım yakınlarım her yere rahatlıkla gidebiliyorlar ben kapının önüne hava alsın diye zor cıkarıyorım ağlamasından nerde hata yaptım bilmiyorum
atlasmommm Bende aynıydım 3. Aydan sonra kesildi gazı gazı şimdi geceleri uyuyor uzunca 4 aylık oldu gündüz evet az uyuyorlar ama gece uzun oluyor çünkü kısa olursa gündüz uykusu gece uzun olur birde sen kendin rezene demle iç sürekli iyi oluyor gaza ayrıca sütü arttırıyor ben sadece emziriyorum gazı da olmuyor ağlayıp eşime verirdim ilk günler çocuğu o derece kötüydüm şimdi çok rahat
bedzey atlasmommm her sabah mutlaka rezene içiyorum öğleden sonra da kimyon içiyorum çok bunaldım uykusuzluk mahvetti beni bayramda eşimin memleketine gittik gittiğime pişman oldum herkes halime acıdı çok ağlıyor diye
bedzey mommy1989 tek ben böyle değilmişim herkes geçer diyor ama umudum kalmadı benim bugün aşağıya markete gideyim dedim 10 dk içinde zar zor geldim sosyal medyaya bakıyorum hepsi gezmelerde bebeği ile
bedzey mommy1989 evet benim de aynı gece yine bir tık iyi ama gündüz hep onla ilgilenmem gerekiyor huzursuz genelde çok az uyuyor