kibritci_kiz mervelina1 üstünde +6 ay diye yazıyor zaten genelde. 6. Ayda başlanır. Yürüteç zararlı değildir zararlı olabilir yani risk almış olursunuz. Ne tür zararlar verebileceğini araştırarak bulabilirsiniz. Bu arada yürütecin kullanım süresi ve sıklığı da önemli. Kendimden örnek vereyim ben de bebekken yürüteç kullanmışım ama 9 aylıkken yürümüşüm. Bu yüzden kullanım süresi 3 ay kadar olmuş. Ancak yürümeyi öğrenmesi uzun süren bir bebek için bu süre de daha çok uzar ve zarar verme olasılığı daha çok artar. O yüzden kullanacaksanız bile 8-9. Aya kadar kullanın sonrasında yürüme arkadaşı edinin ya da kendiniz yürütün
bic Parmak ucuna basmak ve yürümeyi geciktirdiği için yürüteç tavsiye edilmiyor isterseniz araştırın belki kullanmazsınız
Dejajavu 7 aylık olduk minyon kız bebeğim . Günde veya bir kaç günde bir , Yarım saatten fazla tutmuyorum . ( parmak ucunda durmasın diye yürütenimin yükseklik ayarını düşürüyorum . Normal bir şekilde duruyor . Hevesini alıyor sadece mutlu oluyor 😇