Merhaba arkadaşlar daha önce de bununla ilgili foruma yazmıştım görselini ekliyorum bugün 4 buçuk aylık olduk şikayetlerimiz devam ediyor bebeğim ne zaman iyileşecek bunları yaşayan var mı? Artık emmeyi tamamen bıraktı mama başladık onu da isteksiz ve hep ağlayarak içiyor. Defalarca doktora gittik bi şey yok diyorlar ama sürekli uykusu geliyor uykusu gelince delirmiş gibi ağlıyor uyutmaya çalışınca daha çok ağlıyor uyusa bile hemen uyanıyor ne yapacağımı şaşırdım çok zor durumdayız ne olur benimle tecrübelerinizi paylaşın perişanım 