keremsmom78 Bebeğim 5 dk dan fazla emmek istemiyor, bezi çiş ve kakalı oluyor keyfi de yerinde ağlamıyor anlamadım ben, burnu tıkalı biraz açıyorum her seferinde ama 5 dk emmeyle doyar mı
motherisbackk keremsmom78 benim bebeğim büyüdü ama hep 5 taş çatlasın 10 dk emerdi o sıralar doyuyordur tabii kii
bisenakillisinzaten keremsmom78 benim bebeklerim hep 5 er dk emdi kilo da aldılar, merak etme doymasa cisli bezi de olmaz bide huzursuz olur dediğin gibi
keremsmom78 motherisbackk bayrma dönüşü grip gibi oldu dünden beri burnu tıkanıyor açıyorum nefes alıyor eminim
mihriban0 Benim bebeğim de iki buçuk aylık dediğiniz gibi en fazla beş dakika emiyor doyuyolar merak etmeyin çünkü artık emme kuvveti daha fazla ve hızlı