Kızlar walla çok üzülerek yazıyorum şu an eşim görvde idi 8 aydır yoktur 10 gün ömce falan geldi. Oğlum tamamen babasını istiyor o giydirsin tuvalete götürüsn Herseyi o yapsın babası warken ben yokum onun için 2.5 yaşında oğlum tuvalete olayını bitirmiştik çoktan babası gelince altına kaçırmaları başladı artık çok üzülüyorum gerçekten beni çok yoruyor , misal babam giydirsin diyor ama onada Naz yapıp 1 saat giymiyor babası evden gidince ağlıyır o kadar ağlıyor ki sesi gidiyor, yarın eşim artık iş başı yapacak bakalım eskisi gibş olacak mı normalde beni zorlasa da ikna olup sözümü dinlerdi şimdi ne beni nede babasını dinlemiyor, tek kendi odasında kendi kendine uyuyan bi çocuk babam uyutsun diue geceleri feryat figan 😢 meler yapabilirim nasıl davranmam lazım acaba