vetwoman Bebeğim emme esnasında çok ağlıyor 2 dk emip ağlamaya başlıyor. Ayaklarını vura vura memeden çekiyor kendisini. Aynısını yaşayıp tecrübesini paylaşmak isteyen yazabilir mi ?
keremsmom78 2 aylık bebeğimle aynısını yaşıyorum gazını da yapıyor ama Mac 7 dk emiyor iki meme toplam
kuboloji123 Yada süt az geliyor olabilir mi kilo alımı ve çiş kaka takibi yapın ve bol su mutlaka doktora danışın