Havva2763 Kızlar bebegim 2 buçuk aylık gögsümü tutmuyor aglıyor bende günde 2 kez anca sagıp anne sütü vermeye çalişiyorm fakat genelde hep mama veriyorm oglum zayıf kilo almasi için ne yapmalıyım?? aptamil kullanıyorm mama olarak
Busraanne Havva2763 bende aptamil kullanıyorum. İlk zamanlar ayda 1-1.5 kilo arası alıyordu. Şimdi büyüdüğü için daha az alıyor tabi. Eğer aptamil sizin bebeğinize kilo aldırmıyorsa başka mama deneyebilirsiniz
Cnar Havva2763 kac saatte bir veriuosunuz ve ne kadar bende aptamil kullaniyorum ayni zamanda emziriyorum
Defnedilan34 Havva2763 eğer mamaya yeni başladıysan hemen kilo almaz bende aptamil kullanıyorum zamanla alır ama 2 buçuk aydır içiyor kilo almıyorsa mamayı değiştir
Esilam45 Havva2763 benim bebeğim 25 günlük bende aptamil kullamıyorum kakasını günde bir defa veyada 2 günde bir yapıyor sizinkisi nasıl yapıyo acaba konu dışında amansorum
Defnedilan34 Havva2763 daha çok yeni mamanın kilo yapması için benim bebeğim 10 sonra iki aylık olacak daha yeni yeni kilo almaya başladı düzenli ver ama geceleri 2 kez çok az veriyorsun bence ayarla 2 saatte bir yada 3 saatte bir kalk ver
Eymeniim Ya lütfen ten tene temas yap bebeğin daha çok küçük beraber banyo yap al kucağına dök üstünüze suyu ver memeni bak bakayım nasıl alıyor :))
Havva2763 Eymeniim gögaümde yatırıyorm elini koyuyor çok istedim emmesini 2 gün mama vermesim emsin diye direttim ama hep agladı uyumadı 2 gün boyunca huzursuzdu hep keşke emse
Zmnl19 Havva2763 benim kizim 1,5 aylikkenden beri mama ile beslenior suan 6.5 aylik sma kullaniorm boyuda kilosuda ince gidior
Tugba0133 Havva2763 Havva2763 evolvia mama verebilirsin biz memnun kaldık benim bebeğim de 2 aylık maalesef günde ancak 2 kez anne sütü alıyor diğer öğünler mama alıyor bende çok çok üzülüyorum ama sağlığı yerinde olsun 🙏🏻
Defnedilan34 Havva2763 gece son mamasını 12 de yiyor sonra 2 4 6 8 iki saate bir veriyorum sabah 8e kadar sabah 8den gece 12 ye kadar da 8 10 defa yiyor bebeğime bağlı ne zaman isterse o zaman veriyorum doymadigini anlıyorum çünkü
reyhanturhan e acıktıkça mamasını vereceksiniz kilo alacak yapabcak başka bişey yok ben de aptamil kulanıyorum güzel kilo alıyor.
Esilam45 Mamayı günde 2 yada 3 sonra anne sütüyle besliyorum acaba mamayımı eritemiyor diye düşünüyorum??