Slmnfsi13 şu an oğlum 18 aylık kızımda 45 günlük yani zor mu evet elbbetteki zor olacak iki bebek sonuçta ama yavaş yavas duzenimiz oturuyor ilk iki hafta falan oğlum geceleri sık sık uyanrdi o yüzden heme bebek hem oğlumu uyutmaya çalışmak çok zordu ama çok şükür şimdi oğlum deliksiz uyuyor sabaha kadar sonradan tekrar uykuları bölünür mü bilmem kızım da o haftalarda çok fazla gaz sancısı çekerdi hep ağlardı hiç uyumazdi ama o da son bir haftadır güzel uyuyor bakalım ileride nasıl oluruz. Oğlum yeni yeni kiskanmaya başladı onlqri yalnız başına bırakamıyorum bide davranışları değişmeye başladı aşırı sinirli ve inatçı oldu sanırım yeni kardeşi bunda etkili oldu.