senaninanasi Birikim yapma huyum yoktur ama son zamanlarda iyice bunaldım sizler nasıl biriktiriyorsunuz parayı? Çalışmıyorum ben elime para geçince biriktirmek istiyorum
tomvejerry senaninanasi Kolay kolay altın alınmıyor artık ben borsaya girdim valla bir kaç hafta bekliyorum 300 500 ne olursa hiç yoktan iyidir
Sarikuzumalp senaninanasi TL olarak aslaa birikmiyor. Dolar yada gram çeyrek parası falan geçerse hemen yapıp koyun köşeye.
cevriyeee senaninanasi vallahi ben hiç yapamıyorum hersey çok pahalı malesef eşim her ay yapıp bankaya atıyor ama ondan dolayı bende pek kasmıyorum aslında yapmakta lazım her kadının kenarda üç beş kuruşu olması lazım en azından
DevosMom senaninanasi borsa, döviz ve altın olarak biriktiyoruz her ay belirli bir kısmı bunlara ayırıyoruz
kuboloji123 Bende karar verdim bundan sonra hep dolar yada euro alicam 10 20 artık ne kadarına param yeterse bakalım