533460 çok teşekkürler amin inşaallah Allahım hepimize kalıcı şifa versin, sizin bebeğiniz kaç aylık inşaallah çok kolay geçer, bizim saat 13.30 da ameliyata alındı doktorumuz en son 7 de yedir , 7 den sonra yeme içme olmasın dedi, benimki gece boyuda sık sık emiyordu , sabah kahvaltı yaptıramadım çünkü uyuyordu o saatte en son 7.30 gibi tek meme emdi dayanamadım isteyince , zaten kahvaltı yapsaydı bile hafif şeyler yedir ekmek reçel gibi, yani yumurta peynir vs ağır olur demişti, biz ilçeden ile gittik hastaneye orda damar yolu açarken baya zor oldu da damarları belli olmadığından orda çok ağlayınca sonra babası hiç durmadan kucağında gezdirdi biraz uyudu çok geçmedi uyandi beni göstermemeye çalıştı oradan babasının kucağında ameliyat kapısına kadar gitti orda damardan vermişler anesteziyi değilse içeri alamazlardi , sonrası da dediğim gibi gelişti , Allahım inşaallah sizinkini çok kolay rahat huzurlu bi şekilde atlatmayı nasip etsin🤲sormak istediğiniz bişey olursa yine aklınıza gelen cevaplarım