clsknu Tadımlardayım bir çay kaşığı ile gidiyorum . Sıra avokado ya geldi ilk siz nasıl verdiniz anne sütü mü kattınız zeytinyağı mi kattınız nasıl yaptınız ?
usenmedimyaptimbirvelet clsknu 7-8 aylıkken direkt verdim hiçbir şey karıştırmadım 10-12 aylıkkende limonla beraber verdim çok da seviyor hatta şimdi bir tam avokadoyu yedi :)
Ozgee59 clsknu bişey katmadan çatalla ezip vermiştim severek yiyordu. Olgun avokado olmasına dikkat edin sertken vermeyin genelde bebekler seviyor avokadoyu☺
Baklavanida SevimliHayaletCasper ya bende sorayım kararmış yazmışsınız, son zamanlarda aldığım avakadolar içi kararıyor ya da lifli siyah iplikler oluyo çoksa yumuşamıyo evde beklediği süre zarfında yumuşaklığı yemesi gereken kıvamda neden öyle oluyor birde Migrosdan aldıklarım genelde öyle oluyor
maygirl clsknu hic bisey katmadm avakadi yeterince yagli bi meyve zaten…verdgm gun inanilmaz kaka yaptryo yag vs koysam daha kotu olur..kndi kivami cok cok yagli zaten
SevimliHayaletCasper Baklavanida hafif bi karama oluyor o çok önemli değil iyice yumuşayıp kararınca iyi olmuyor
bakkalemzigi clsknu ilk başlarda direk verdim sevmedi sonra salatalığı çok seviyor diye salatalığı ezip içine avokadoyu koydum artık o şekilde yiyor
alpsmother_ clsknu direk vermiştim sonradan da hep muzla birlikte ezip verdim ben hala da çok seviyor 🥑