Bugün eminim çoğu kişi içinden söz verdi yaz tatiline kadar 1 aylık diyet sağlıklı beslenme yapacağım diye 🤭 ben %50 kararlıyım diyelim. Kendinizi motive etme yönteminiz var mı? Mesela ben kahvaltıyı kaçırdı mı bitti artık derim dikkat etmem 🤣 o yüzden kahvaltı tehlikeli öğün 😑 açlık tamam da ağzımın boş durmasına alışamıyorum yani yemek yemek değil de çayın yanına bişey duurp durup elimde bir yiyecek arıyorum. Sizler kararlı mısınız nedir durumlar 🤭🤭