Rabia_91 Kızlar aranızda stok bekleyen varsa grup kurup bildirimleri açalım, nereye gelirse artık, birbirimize haber veririz. 2 aydır stok bekliyorum bulamıyorum. Yurtdışından almak istemiyorum, garantiye girmiyormuş.
biimiyomyardimet Rabia_91 bende bekliyorum 😦 sitelerine mail adresi bıraktım stok gelince bildirim gelsin diye geçenlerde gelmiş şansa da ben görmemişim yine bekliyorum sabırla 🥹
zuleyha14 Rabia_91 [silindi] Ben dyson süpürge robot vs bir çok şeyini kullanıyorum onlardan çok memnunum. Ama bu asla dümdüz yapmıyor. Ha derseniz ki hafif düz yapsın ok. Ama kesinlikle verilen paraya değmiyor. Philps var bende iyonik olan, mükemmel mesela. Dyson aldım şimdi satmaya çalışıyorum çünkü arada dağlar kadar gark var. Hiç bir şekilde dümdüz yapmıyor
Rabia_91 biimiyomyardimet gerçekten mi be zaman gelmiş bende mail bıraktım sitesine ama hiç görmedim.
biimiyomyardimet Rabia_91 ramazandan önceydi, hem iş mailimi hem kendi mailimi bıraktım bende iş mailime gelmemiş kendi mailime gelmiş çok üzüldüm işe gelse hemen görürdüm 🥺 airwrap de gelse onu da alacağım ama yok çok saçma şu olay ya
Rabia_91 biimiyomyardimet dyson ın kendi sitesimiydi. Ramazandan önce bi ara girmiş doğru ama hemen bittiği için ben denk gelemedim. Ondan sonra dank etti zaten ☹️
Rabia_91 zuleyha14 ama videolar da falan öyle değil dümdüz yapıyor ya. Kuaför fönü gibi diyorlar. Hem saça verdiği zarar olarak da karşılaştırmak lazım. Minimum olduğu söyleniyor.
zuleyha14 Rabia_91 canım videolara. Bakıp ürün mü alınır. Hepsi satış politikası karar sizin elbette. Dolap uygulamasın bi girin de bakın n kadar çok satılık var çünkü iğrenç