tazemomyy Ek gıdaya yeni başlayan bebeklere kuruyemişi nasıl veriyorsunuz? Toz haline getirip yiyeceklere eklemeyi düşünüyorum doğru mudur?
SeverusSnape tazemomyy ceviz veriyordum ben, rondodan iyice geçiriyordum iri parça kalmayacak şekilde. Muhallebilerin üstüne, keklere koyuyordum.
beybiliko tazemomyy cam rende ya da sarımsak rendesi ile rendeleyerek toz haline getirebilirsiniz, çocuğum şu an 17 aylık hala ceviz fındık gibi şeyleri rendelerim
alpsmother_ tazemomyy meyve püresi yapardım ben elma muz armut çilek elimde hangisi varsa kuruyemişide ipli Rondodan geçirip o meyvenin içine atardım hala da dolabımda kavonozun içinde durur yoğurduna falan katıp veriyorum ben