balkizannesii HeeSenCokBiliyon 3 gün sonra tam 7 aylık olacak kızım hala regl olmadım ve şiştim ne zaman olacaksa artık 🤦🏻♀️
girlss19 HeeSenCokBiliyon 2 ay sonra oldum ama herkesinki farklılık gösteriyor aktif olarak emziriyorsan daha geç oluyorsunuz diye biliyorum
HeeSenCokBiliyon AnnaKarenina_ benim de ilk doğum ve erkek çocuğu ay o kadar uzun süre olmayınca zorluk yaşanmıyor mu ya
HeeSenCokBiliyon balkizannesii kıyamam inşallah en kısa zamanda olursunuz ah biz anneler neler çekiyoruz nelerr
343458 HeeSenCokBiliyon doğurduktan 2 ay sonra bır kere oldum sonra aradan 17 ay geçti oldum . Tabi emzırmeyı bıraktım yoksa olmazdım.
Ummuhan-ckr Kızım 3 aylık oldu bayramın birinci günü kanamam oldu 2 gün sürdü bitti normal mi bilmiyorum banada bir yorum yaparmısınız bu konuda
HeeSenCokBiliyon Ummuhan-ckr bilgim yok benim ilk doğumum yarın kırkımız çıkıyor bakalım benim önümde neler var 🥹