Herkese merhaba. Çocukluktan gelen ritim bozuklugu sorunum vardı. ⅔ yılda bir olur. 240 /250 görürdü. Fazla önemsemiyordum. Sonrasında kalp kapağında 2 derece açılma olduğunu öğrendim ve çok inanmadım. ( aort yetmezligi) neyse konumuza geri geleyim. Ankarada ritim bozuklu üzerine çok başarılı Bir doktor var. Pr Dr sedat köse. Hocamıza muayene olmaya gittim. Ve sonrasında kalbimdeki kapak sorunu oldugunu oda tehit etti. ve bu ritim bozuklugu onu daha çok ilerletecegini söyledi. Aynı hafta amaliyat oldum. (ablasyon)
Neyse arkadaşlar. 20 gün önce ben amaliyat oldum. Amaliyat sonrası doktorum %99 başarılı geçti dedi.
Benim sorum şudur ki. Daha önce bu amaliyatı olanlar yardım ederse çok dua ederim.
Gögüsümde hala sızı var. Hep Bi çarpıntı hissi devam ediyor. Ve tek atim. sert atımlarım başladı son 4 gündur. Amaliyat sonrası daha kötü hissediyorum diyebilirim. Not. Doktor 2 ay bu süreç devam edebilir dedi. Ama daha önce olan arkadaşlar aynı şeyleri yaşadımı? Artık psikolojim bozuldu. :(