Sweett Kızlar merhaba biz Almanyaya yerleştik cuma günü fakat haziranda kızımın dörtlü karma ve kızamık aşısı vardı buradada yapıyorlarmı o aşıları yapmıyorlarsa gidicem Türkiye’ye olması için aşılarını
etuerk Sweett önce bir çocuk doktoru edinmeniz gerekiyor. Aşı kartınız vardır onu verirsiniz bakarlar yaparlar diye düşünüyorum