İyi akşamlar, 17 günlük bebeğim var. Kış bebeği malum. Doktorlar sizin giydiklerinizin bir kat fazlasını giydirin diyorlarmış. Alttan bir patikli bir ayaksız alt ve çorap üstten uzun kollu zıbın, uzun kollu üst ve yelek giydiriyorum. Siz bebeklerinizi kışın nasıl giydiriyorsunuz?