Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 9 ay oluyor 3 aydır da adet oluyorum. Şimdi ilk bebek olunca tecrübesizim. Bu 3 aydır adetim 15-20 gün ve çok kanamalı oluyor. Arada pıhtı şeklinde dökülmeler oluyor. Ben ilk başlarda hep doğum sonrası normal diye düşündüm ama artik hiç normal gelmiyor . Sezeryan olduğum için mi böyle yoksa bir sorun mu var acaba 🥺