Normalde geceleri sadece 2 deda uyanırdı oda 3veya 4 gibi sonra 7de uyanırdı şimdi 2 saatte bir uyanıyor tam mama saatinde uyanıyor bu uyku gerilemesi mi yoksa mama mı yetmiyor anlamadım nırmalde 150 cc veriyorum 2 saat tutuyor 180cc 3 saat çok sık uyanmaya başladı sizde durumlar nedir çok yoruldumm