Dyggg1 27 nisanda 1 yaş olucak benim kızımda,bütün gün durmuyor yürüteçle geziyor mutfaktan alıp diğer odalara taşıyor,yerlerde hep bişeyler😃 cırt cırt kitabını çok seviyor ben yapıştırıyorum kızım çıkartıyor,doktor seti var onu da çok seviyor oyun matı var onun üstünde oynuyor,yatıp yuvarlanıyor. Tabiki her şeyi ağzına götürüyor. Camın iç tarafında oturtuyorum babasına bakıyor(babamız berber dükkan karşımızda). Dışarı gidiyoruz market,park vs. Yürümek istiyor yürüyemediği için çok sıkılıyor bi yürüse rahat edecek sanırım😃 böyle valla ne zaman akşam oluyor inan anlamıyorum.