7 aylık bebeğim gazını çıkarırken o kadar çok zorlanıyor ki hep gazlı bi bebekti ama bu aralar daha da zorlanıyor. Ek gıda desem başlamadan öncede böyleydi. Sadece memede çıkarıyor normal zamanda çıkarsa ıkınarak yapıyor. Sorun ne bilmiyorum. Doktor gazın bitmiş olması lazımdı diyor 🤦🏻♀️ bitmiyor bitmiyorrr. Gece bile gaz çıkarmak için uyanıyor. Çözüm önerisi olan var mıı 🤦🏻♀️